Перелік документів, які потрібно надати кандидату для одержання державної підтримки по програмі "Доступне житло"

Перелік документів, які потрібно надати кандидату для одержання державної підтримки згідно «Порядку забезпечення громадян доступним житлом» відповідно до Державної цільової соціально-економічної програми будівництва (придбання) доступного житла на 2011-2017 роки, затвердженої постановою КМУ від 11.11.2009 р. №1249

1.Заява Клієнта
2. Довідка про перебування на обліку кандидата, що потребує поліпшення житлових умов;
3. Паспортні дані повнолітніх членів сім'ї (оригінал паспорту громадянина України дружини/чоловіка (копії сторінок, що містить фото, прізвище та ім’я, інформацію про дату видачі та орган, що видав паспорт, інформацію про реєстрацію та наявність дітей, копії сторінок з реєстрацією або розірванням шлюбу;

4. Свідоцтво про шлюб (розірвання);
5. Свідоцтво про народження неповнолітніх дітей
6. Довідка з місця роботи про займану посаду; з указанням терміну роботи на посаді та довідка з місця роботи дорослих членів його сім'ї про встановлений розмір доходу за останні 6 місяців (при необхідності можуть вимагатись декларації про доходи) та поміткою “затримки у виплаті заробітної плати за останні 6 місяців відсутні”*
7. Копію Довідки органів податкової служби про присвоєння ідентифікаційного коду;
8. Довідку о складі сім’ї Форма №3, або витяг з домової книги;
9. Прогнозний розрахунок вартості житла, з урахуванням державної підтримки, за допомогою калькулятора.

Документи приймає Хмельницьке регіональне управління Державної спеціалізованої фінансової установи "Державний фонд сприяння молодіжному житловому будівництву" за адресою: м.Хмельницький, вул. Грушевського 87 (каб 414)